365 dagar kvar till sys

Det blev att ta en lite paus där ett tag, men högen av skolarbeten blev bara högre och högre så fick ta tag i den.. För varje dag som går nu så bockar jag av saker från listan med grejer, dock känns det som att det bara blir mer och mer? :S Idag fick jag dock ett väldigt roligt samtal om morgondagen, så hoppas att det går bra för mig imorgon! =)
Sedan så är det ju snart min födelsedag! Om 1,5 timme rättare sagt! ;) Fast hur roligt är det ens att fylla 19?;( plus att jag älskar att öppna paket, men i år så får jag t.ex. resan som jag och mamma far på nästa helg, och den går ju inte att öppna, så blir inget uppvaknande imorgon med paket på sängen..  Så ser fram emot kvällen då jag får se vad Björn köpt, alltid lika roligt att få present av älsko! :)
Är väääääldigt taggad till lördag då jag ska ha mina kära vänner här på lite party! Var grymt länge sedan jag var ute så ska bli roligt! <3
Nu ska jag försöka sova så att jag är pigg imorgon! :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0