Snabb resumé

Ännu ett avbrott! Och jag kan tyvärr inte skylla på att jag har haft fullt upp i mitt intressanta liv, för det har jag verkligen inte. Förutom förra veckan då jag tog STUDENTEN! ;) Förutom det så har jag mest bara tagit det lugnt och njutit av tillvaron!

Veckan i Grekland med mamma var super härlig! Vi åt, solade, badade och shoppade, precis som en resa ska vara! Vädret var hyffsat, lite mycket vind och moln, men vi kunde ligga ute och sola varje dag iaf! Snacka om att vi åt mycket, gud, fick typ träningsvärk i käkarna.. Men man måste ju passa på att njuta då man väl är på semester! Sedan så finns det inget godare än grekisk mat!
Här kommer en bildbomb från resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0