Resumé del II

Sådär, nu ligger jag hemma i soffan och ser på film, precis som det ska vara! Blir att jobba igen på Kappahl på fredag, för att "öva" kassan innan sommaren då jag ska vara där i sex veckor! :) Så i sommar blir det alltså två jobb för mig, ett på natten och ett på dagen! :) Men jag kommer uppskatta allting den 25e varje månad ;)
Ligger som sagt just nu och ser på film med mamma, Göta kanal 3 blev det! Ingen topp film, men ändå hyffsat roligt;D Ligger också och planerar lite inför min och Annas tripp nästa vecka :D
Nu tänkte jag köra en liten resumé igen, denna gång blir det om balen som ägde rum för en vecka sedan! :) Hade verkligen jätte roligt och det var super trevligt så ångrade inte alls allting som jag la ner på det! Här kommer bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så otroligt fin klänning! :D

2010-06-16 @ 23:00:48
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åh tack! :)

2010-06-17 @ 03:32:44
URL: http://amandaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0