Tillsammans är man mindre ensam

Håller på att se nya avsnittet av Brothers & Sisters, som denna gång är 1,20h lång! :D Dock så kan jag bara se ca 60 min åt gången, så jag måste vänta nu ett tag innan jag kan se det sista.
Har legat och läst igenom texterna inför nationella i SvB, och blev lite upprörd när jag läste hur de sågade romanen "Tillsammans är man mindre ensam". Jag är totalt förälskad i den boken, älskar filmen lika mycket! Så där kan jag absolut inte hålla med dem om, men det är ju upp till var och en. Men det är en mycket sevärd film och en bok man nästan måste läsa! :)
När jag börjar tänka på kärleken i berättelsen så börjar jag sakna min gubbe. Känns lite tomt i sängen inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0