Så olika

Har varit på Ica och handlat lite med mamma, var tvungen att komma ut en lite stund iaf. Har ju bara legat inne hela dagen så en väldigt lite promenad satt fint. Det är så underligt, jag mår konstant illa, men jag har ett saltsug som är helt enormt, så det var därför vi for på Ica där jag köpte torrkött! Det finns ingenting bättre än det och cola. Det spelar absolut ingen roll vad jag stoppar i mig, jag vet ändå vad som händer oavsett vad jag käkar...
Nu ska jag och mamma se våran andra film ikväll! Tack mamma för att du umgås med mig, vad skulle jag gjort utan dig?=)

Innan vi handlade så såg vi en svensk film som heter Så olika och nu ska vi se Trubbel i paradiset. Trubbel i paradiset såg jag ensam igår kväll, men kan lätt se den igen, tycker det var en underhållande film med väldigt bra skådisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0