rent och fint

Har varit riktigt effektiv under förmiddagen! Steg upp kring tio och åt frukost, sedan satte jag och mamma igång med städningen. Har gått igenom och fixa i garderoben samt dammtorkat hela rummet! Har nog hållit på i tre timmar, fast det har ju såklart blivit mys med Mac emellanåt ;) Han är uuuunderbar, och typ rumsren? Varje gång vi tar ut honom har han gjort sitt, inte en enda gång inne! :)
Nu hade jag tänkt belöna mig själv med att fara till solariet och få lite mer färg förhoppningsvis! Ikväll ska vi grilla med farmor och farfar som kommer hit med Affe och Bamse! Dom har haft dom hela veckan, så saknar verkligen mina dårar! :) Får se hur det kommer gå med valpen, ska bli väldigt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0