Prommis

Blev en skön promenad med mamma och Bamse som gick jätte fint utan koppel! Brukar inte ha någon av hundarna lösa när jag gå längre sträckor, men Bamme imponerade idag och var så lydig så! Längtar tills vi hämtar Mac, en hund som behöver mycket med motion och som vill gå länge. Bamse blir så trött med sina småben, men han går ändå nonstop i minst en timme! :)
Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa nationella svenskahäftet, mindre än två veckor tills provet och jag måste skriva väldigt bra. Får ta tag i talet senare, det ska vi hålla först i maj, alla andra samhällsklasser har talen nu. Så jag pustar ut och tar tag i det senare!
Ska även börja skriva min bokanalys, men det tycker jag bara är roligt, så det kommer nog flyta på bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0