passion of the christ

Hur kan det bara bli värre och värre? :(
Fast jag kan tänkta mig att filmen vi såg bidrog till mitt illamående, vi såg Passion of the christ. Det finns nog ingen annan film som man känner så mycket smärta i under en hel film som i den, bara av att se allt som Jesus får lida igenom. usch...
Nu har Björn somnar där uppe och jag har kryp ner i soffan framför tvn. Eftersom att jag har svit hela dagen så är jag ganska pigg, men ändå så gäspar jag. Tror faktiskt att om jag går och lägger mig nu så skulle jag kunna somna. Men jag ska försöka skriva lite på min litteraturanalys, påbörjade den tidigare ikväll och skulle vara skönt att iaf ha skrivit en sida ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0