nörda lite sims?

Jaa, här ligger jag fortfarande i sängen och tycker synd om mig själv. Har sett alla avsnitt från nya säsongen av Project Runway, så nu har jag ingenting att göra igen.. Jag skulle verkligen vilja kunna designa och sy kläder, det verkar vara hur underbart som helst att få ner en ide på papper och sedan gör det själv! Men jag kan varken rita eller sy så den drömmen kommer nog aldrig att uppfyllas.. Tänk att designa väskor och skor!!
Jag är riktigt sugen på att spela lite Sims 3 nu när jag inte har någonting att göra. Man bli alltid fast i det spelet och fördriver tiden superfort! Var länge sedan jag spelade, så ska nog passa på nu! kan inte koncentrera mig på skolarbete, eftersom att jag springer till toaletten hela tiden.. annars hade det varit ett perfekt tillfälle att få saker gjort!..



Kommentarer
Postat av: Anna

åh jag vill oxå spela the sims:( jag är avis...

2010-04-20 @ 20:16:25
Postat av: Amanda

hehe jag har fastnat igen nu xD

2010-04-20 @ 21:56:33
Postat av: Anna

JAG VILL OXÅ FASTNA!!! Det är fan orättvist. säg till när du ska bort då kan jag låna det ch vara inne hela helgen :)

2010-04-21 @ 19:53:46
Postat av: Amanda

Jag lovar, när jag far till grekland är det ditt! ;) fast vänta nu, när är det du far?:O

2010-04-21 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0