Nära nu!

Det var riktigt skönt med en lång och varm dusch, man känner sig som alltid lite bättre och friskare när man är fräsch :) Nu väntar jag på att Björn duschat klart, eftersom att magsjuka smittar mer i vatten så det blev inget gemensamt bad ikväll.. Tror att vi ska fara och hyra en film och mysa ikväll. Blir hemma imorgon också, hoppas att jag blir frisk till fredag så att jag har kraft att sitta och skriva nationella hela dagen!..
Någon som har roliga planer i helgen?
Om jag nu är frisk fredag så har jag inga planer alls, skulle vara trevligt med lite vin och kexkväll? På lördagen blir det en tidig morgon eftersom att vi ska fara och hämta hem vår nya hund Mac! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0