min lycka

Skönt, läraren som jag skulle haft sista lektionen uteblev så jag fick fara hem tidigt! Vilket jag behövde eftersom att jag med min underbara planering har lite att stå i. Måste packa inför ikväll och ska hinna förbi Stina och testa klänningen innan vi far till Luleå kring halv fem. Har inte heller bestämt mig vad jag ska ha på mig ikväll, så ska testa ut lite olika outfits! :) Vet iaf vilka skor jag ska ha som tur är! Har en känsla av att jag blir väldigt svart ikväll:)
Så planerna ikväll är att mysa på hotellrummet innan vi far på Allstar där vi har bord klockan åtta. Blir nog att smutta på någon god cider och sedan kanske en eller två drinkar ute! ;) Hoppas på en riktigt mysig och rolig afton, vilket jag är övertygad om att det kommer att bli. Tänk, tre år har vi nu varit tillsammans, och jag är mer kär nu än jag någonsin har varit innan. Jag är så glad över att ha funnit en person som jag kan dela allt med och som jag blir så glad av. Jag har min bästa vän vid min sida och jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0