less på att ge utan att få tillbaka

Gud vilken irritation jag känner mot vissa just nu.. Jag trodde faktiskt att om man ger så får man tillbaka, men det gäller tydligen inte vissa... nu tänker nog vissa på någonting helt annat än det jag menar, hehe..
Men jag ska släppa den irritationen och fokusera min energi på viktigare saker. Jag har lärt mig att man inte alltid ska vara så snäll, iallafall emot dom, inte ens en penna kommer jag låna ut.
Annars idag så har jag inte gjort så mycket mer än att ha vart i skolan. For och hämtade ut mitt nya pass på polisstationen efteråt, och för första gången blev jag faktiskt nöjd över min bild! Men det kanske inte är så konstigt efter alla år med katastrofala foton! xD
Mina planer inför kvällen är inte spikade, men jag tror nog att det blir en promenad i det härliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0