Hello

Jag har verkligen varit usel på uppdateringar senaste tiden, men jag har lagt min energi på annat. Jag vet dock inte riktigt på vad, men tiden har då rusat iväg och imorgon börjar skolan om!... Fast nu vill jag bara göra bort den sista tiden så att jag får ta studenten!!
Jag har inte gjort så mycket under lovet, mest slappat och haft det skönt. Umgåtts med min familj, vänner och pojkvän. Exakt det som jag vill fokusera all min tid på! :)
Nu har jag just kommit hem från gymmet och solariet. Blev ett bra pass med Johanna, känner att träningsvärken kommer komma även denna gång! Efter blev det belöning med att sola, måste hinna få lite färg innan jag far till Kreta med mamma om en månad, vill ju inte ligga och lysa upp stranden.. Sedan vill jag inte heller bränna mig när jag väl är där, så då solar jag innan! :)
Nu ska jag tappa upp ett bad och sedan bara slappa. Mamma och pappa kommer hem idag så det blir lagad middag! Efter det ska jag se tv, Whipeout måste man ju se, galet roligt! :D Försöker att inte ha ångest inför imorgon och att lovet är över, försöker se framåt istället!
Jag och Julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0