Girls just want to have fun!

Det har varit en ruskigt tråkig vecka att ligga hemma på, nästan inga nya avsnitt av någon serie har släppts! :O Så jag har inte haft mycket att göra.. Så därför är jag extra happy över att jag har Voddler, det finns inte allt för många nya och bra filmer, men jag har lyckats hitta några att se på iaf. Har just sett klart Girls just want to have fun!, som är en väldigt gammal film, men den gjorde en glad. Man fick en härlig känsla av den, fast den var väldigt originell. Denna film måste vara en av Sarah Jessica Parkers första, hon är väldigt ung och sprallig! :)

Denna film är säkert en klassiker för många, men ikväll  var första gången jag såg den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0