Finns det perfekta?

Sveriges absolut hetaste par enligt mig är Michaela Forni och Cimon (paradise hotel).! Jag älskar att läsa deras bloggar, eftersom att de alltid slänger in något sött till varandra i inläggen och verkar vara en perfect match! Att båda har grym stil och verkar ha enormt roliga personligheter gör inte saken värre! Detta är ett par som jag tror och hoppas på! :) Sen vet jag ju att de inte skriver om det dåliga i sitt förhållande, alla har sina upp och nedgångar!
Själv ligger jag fortfarande i sängen och har läst igenom alla bloggarna jag följer. Funderar på vad jag ska hitta på, energin är totalt borta. Mamma har lovat att vi ska fara och äta middag ikväll någonstans, eftersom att jag måste få komma ut ur huset! Så nu måste jag bara bestämma vad jag är sugen på! :) Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0