en bra rubrik skulle sitta fint

Usch, jag tror att jag är sjuk.. Haft ont i skallen hela veckan och mår jätte dåligt :( Det är verkligen inte en bra vecka att vara sjuk på, två redovisningar, matteprov och svenska nationellaprov. Uschfyochblä!!

Igår jobbade jag på Kalles, hade inte in så mycket pengar men det gick bra på det lilla jag hade. Innan det så var jag bara hemma och tog det lugnt. Idag har jag gjort samma sak, eftersom att varje gång jag går upp och rör mig så börjar jag må illa :(
Fredagen spenderade jag och Björn i Luleå, vi hade det väldigt mysigt :) Åt supergod mat på Allstar och sedan bara mös vi. <3

Kommentarer
Postat av: jossan

vilken hårig karl du har mamanda ;)

2010-04-18 @ 16:54:09
URL: http://jossesandlund.blogg.se/
Postat av: Amanda

har föreslagit en vaxning! ;)

2010-04-18 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0