boooring

Nej nu börjar jag få panik av att bara vara hemma... Börjar också få ångest över om jag kan fara på skolan på fredag och skriva nationella eftersom att jag inte har blivit nå bättre alls. Tror att jag ska ringa till min svenskalärare och höra vad som händer om jag skulle vara sjuk och inte kan skriva provet :S suck..

Ska sätta mig och försöka skriva litteraturanalys nu, förhoppningsvis blir den klar i tid. Måste även ringa Lisa och prata om hur vi ska lägga upp vår projektarbetsredovisning som vi ska ha för tvåorna om en vecka. Kanske passa på att städa lite i rummet också? nej nu är jag verkligen superless på att ligga inne märker jag, städa, seriöst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0